Eingurd királysága békésnek tűnik, ám a felszín alatt olyan ellentétek forrnak, amelyek könnyen végromlásba taszíthatják az országot. A király halott, a bárók közül többen pártütést fontolgatnak. Háború közeledik.
Rheana, a Béke istennőjének papnője elindul, hogy felkutassa az új király zökkenőmentes trónra lépését biztosító öt varázserejű szobrot…
Talasint, a Kobzost nem érdekli a politika – ő csak a barátját akarja kiszabadítani egy bűnöző markaiból, ám ehhez egy kisebb vagyont kell összegyűjtenie…
Ha itt vagy, akkor valószínűleg hallottál már a játékkönyvekről (például a Kaland-Játék Kockázat sorozatról). Ezek azok a könyvek, ahol a sztori nem egybefüggő szöveg, hanem hosszabb-rövidebb, számozott fejezetpontokra van felosztva. A fejezetpontok végén általában választási lehetőséget kapsz, merre akarod folytatni, és akkor a megadott számú pontra kell lapoznod. A játékkönyveknek ugyanis te vagy a hőse, és te alakítod a történetet. E könyvekben általában egy névtelen harcossal játszol, aki a történet végén megmenti a világot a gonosztól.